Baza wiedzy

Nie można się zalogować na FTP

Najczęściej spotykane problemy z przesyłaniem plików za pośrednictwem serwera FTP.

Nieprawidłowe dane logowania

Jeśli nie są Państwo pewni prawidłowych danych logowania FTP, prosimy o odwiedzenie "informacji i opcji" o serwerze wirtualnym - link znajduje się na liście usług w panelu klienta. W sekcji "FTP" można znaleźć host, port, login oraz link do zmiany hasła.

Konta główne FTP (tworzone przy rejestracji serwerów wirtualnych) posiadają loginy w formacie [login]. Konta dodatkowe FTP (tworzone w panelu DirectAdmin) posiadają loginy w formacie [nazwa]@[domena]. Hasło kont dodatkowych można zmienić tylko w panelu DirectAdmin.

Nieaktywna domena

Jeśli domena jest z jakiegoś powodu nieaktywna, należy się połączyć podając host sX.laohost.net - gdzie X to nazwa maszyny na której ulokowany jest serwer wirtualny.

Tymczasowa blokada adresu IP przez serwer

Kilka nieudanych prób logowania powoduje 15-minutową blokadę adresu IP z którego następowały próby. Jeśli po kilku próbach logowania utracili Państwo dostęp do całego hostingu (strony www, poczty, panelu DirectAdmin), prosimy o odczekanie 15 minut.

Zablokowany port 21

Jeżeli mają Państwo problemy z połączeniem się z serwerem lub wylistowaniem zawartości katalogu, prosimy o sprawdzenie, czy nie posiadają Państwo zablokowanej komunikacji FTP przez:

  • zaporę ogniową
  • program antywirusowy
  • inne programy zwiększające bezpieczeństwo

Oceń przydatność:


Zobacz także: